dimecres, 13 d’abril del 2011

Organització i inici de les sessions amb les alumnes.

Abans de començar a fer les sessions la psicopedagoga i jo em reunit el material necessari per dur a terme aquesta internació.

Prèviament ja havíem decidit quina metodologia seguiríem ara només faltava posar-la a la pràctica.


A les sessions comencem amb una breu conversa amb les alumnes per tal de que ens expliquin com els ha anat la setmana i quines dificultats s’han trobat. A continuació comencem realitzant unes fitxes de treball escrites que estan organitzades en tres grups:


- Les inicials: Vocabulari relacionat amb l’escola, la roba, els color, el cos...


- Les intermèdies: Vocabulari relacionat amb els aliment, els nom i adjectius, les mesures...


- Les avançades: Els verbs i sons i grafies.


Entre mig de les fitxes s’anirà afegint vocabulari específic de les assignatures, com matemàtiques, biologia, socials...


Després d’aquesta part més teòrica es realitzarà jocs interactius de llengua catalana mitjançant l’ordinador, principalment es farà servir l’enllaç de VINCLES i GALÍ. Aquesta és una mostra de les fitxes preparades pel seguiment:També l’alumna al inici ha d’escollir un llibre de lectura on al final de cada sessió es llegiran alguns paràgrafs, per practicar la comprensió oral.


No totes les sessions tindran aquesta estructura, ja que pot ser que alguns cop canviem la part de l’ordinador per joc de taula o dinàmiques amb làmines gràfiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada