Les fases del pla serien:
- Un estudi del nivell inicial de les dues alumnes.
- Elaboració de material didàctic per treballar els objectius elaborats.
- Implementació de la tasca elaborada. Intervenció directa amb els alumnes.
- Avaluació dels objectius proposats.
Els instruments que puc utilitzar per a la recollida de la informació són l’avaluació inicial a través de l’observació directa, les entrevistes realitzades amb les alumnes i les activitats realitzades per elles. També utilitzaré el pla individualitzat de cada alumna, la informació facilitada per la psicopedagoga i un portafolis on aniré anotant la informació essencial.
Les activitats d’anàlisis que es desenvolupen en cada fase, són:
En la fase inicial s’hauria de fer un anàlisis de les necessitats i problemàtiques de les dues alumnes vers la llengua catalana i el nivell educatiu.
En la fase d’elaboració, haurem de revisar la feina feta a l’any anterior a l’aula d’acollida i buscar noves activitats per continuar la tasca realitzada.
En la fase d’intervenció faré un anàlisis presencial de l’evolució dels alumnes. Una part dels continguts curriculars és la que consta a la pàgina d'acollida www.xtec.es/lic/. Tot i així els continguts curriculars s’adaptaran a les necessitats de les alumnes.
En la última fase, a partir de la documentació que he extret de la intervenció, faré una avaluació final.
Aquest projecte té una durada d’un semestre escolar, per tant s’inicia a principis de gener i acabarà a finals de curs.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada