dimarts, 29 de març del 2011

Fases del Projecte

Aquest projecte l’he dividit en tres fases. La primera fase serà entrevistar-nos amb el responsable d’atenció a la diversitat de l’Instituts d’Educació Secundària (IES), on es concretarà una entrevista amb l’assessora de Llengua i cohesió social (LIC) del territori.
La segona fase coordinar-nos amb la psicopedagoga de l’EAP i els tutors de lesa alumnes per extreure informació de com abordar les difícultats de les alumenes.
La tercera i última fase es basarà amb la intervenció directa de l’aula d’acollida, on es prepararà el material adaptat i la metodologia a seguir.

Objectius fase 1:
- Recercar informació de material relacionat amb les aules d’acollida.
- Conèixer l’espai LIC i la seva metodologia.
- Estructurar el nou pla de l’aula d’acollida.
- Conèixer el nivell de les dues alumnes de l’aula d’acollida.
- Recerca d’informació i alternatives per a enfocar el problema des de diferents vessants.

Objectius fase 2:
- Garantir el traspàs d’informació amb el tutor
- Treballar conjuntament amb el coordinador de la llengua catalana
- Col•laborar amb la psicopedagoga de l’EAP
- Participar a reunions de l’equip docent

Objectius fases 3:
- Elaborar un material adequat a les seves necessitats
- Assolir el objectius mínims per poder acreditar el certificat de graduat
- d’ESO.
- Assolir les competències pròpies de les matèries instrumentals del
- segon cicle de l’ESO.
- Adquirir habilitats relacionades amb les noves tecnologies (TIC).
- Incorporar hàbits bàsics de treball com l’autonomia personal i la responsabilitat.
- Reduir el risc d’exclusió social motivat pel fracàs escolar.
- Millorar les capacitats de l’alumnat per potenciar la seva autoestima.
- Implicar a l’alumnat en el seu procés aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada