dissabte, 14 de maig del 2011

Algunes fotografies de l’aula d’acollida

Us he fet algunes fotografies de l’aula d’acollida perquè veieu com tenim l’espai distribuït.
Per una banda tenim els ordinador per poder treballar a través de les noves tecnologies.
Al centre de l’aula hi ha les taules agrupades en forma rectangular.
Al fons hi ha els materials didàctics diversos (llibres, jocs, fitxes, carpetes...).
A les parets hi ha penjades les làmines gràfiques per treballar vocabulari.
Aquest espai està dissenyat per fer-se servi com aula d’acollida i sense moure’s de l’aula podem tenir tots els materials.
El tenir un espai propi ajuda els nouvinguts a fer-se l’aula seva i a sentir -se acollits.

Les taules col·locades al centre de l'aula

Els armaris i prestatges amb els material i les làmines a la paret

Les carpetes del nouvinguts

L'espai dels ordinadors

5 comentaris:

  1. Ostres és una aula amb espai, llum, i amb varis recursos, crec que és apropiada per ser l'aula d'acollida. A més disposeu de varis ordinadors, això en algunes escoles és bastant més difícil d'aconseguir!!!

    ResponElimina
  2. Que bé noia!! Disposar d'un espai en condicions sempre és un punt a afavor per a qualsevol intervenció, és un element fonamental que s'hauria de tenir sempre en compte. Jo en la meva intervenció treballo a la biblioteca de l'escola perquè precisament hi ha taules grosses, està ben iluminada, és un espai tranquil i hi ha ordiandors.

    ResponElimina
  3. Bon espai! Per cert a vegades oblidem que un espai agradable i amb bona luminositat, ben pintat ajuda a fer bé la nostra tasca i l'aprenentatge dels alumnes.

    ResponElimina
  4. L'espai físic ajuda (i molt) en l'execució i assoliment dels objectius. Una distribució ordenada, espaiosa, il·luminada, ben ventil·lada, amb bona dotació de recursos, faciliten l'activitat del dia a dia i més en situacions com les que tu has descrit.
    Tot i que potser no està generalitzat, sí que crec que forces escoles tenim aquest "privilegi". Amb tot crec que el que ens hauria de sorprendre no és una correcta distribució espail i de recursos sinó ans el contrari

    ResponElimina