dissabte, 14 de maig del 2011

Pla individualitzat

Ens hem reunit la psicopedagoga del centre, el tutor i jo per poder elaborar el Pla individualitzat de la Maria.
Prèviament aquesta trobada me volgut informar de com s’elabora un pla individualitzat i quins ítems s’han de tenir em compte, principalment he volgut respondre a preguntes com: ( què són, quan i com es fan, com s'estructuren, quina durada tenen...
Una pàgina que he trobat interessat i m’ha ajudat amb el pla individualitzat és aquesta, del Departament d'ensenyament: Pla individualitzat

7 comentaris:

  1. Hola Laia, a l'escola, com a mestra d'educació especial, he d'ajudar moltes vegades a fer els plans individualitzats dels alumnes. Si no recordo malament per internet també es poden descarregar algunes plantilles que ajuden, guien i orienten la realització dels P.I.

    ResponElimina
  2. Hola Laia, la psicopedagoga no t'ha proposat el model que fan servir en el seu servei (EAP)?

    ResponElimina
  3. Si que l'ha proposat i hem seguit les seves pautes, però m'he volgut informar més pel meu compte per tenir altres exemples i models, simplement pel meu coneixement.

    ResponElimina
  4. Gràcies per la informació, la veritat és que va bé tenir diferents models per tal de poder-ne elaborar un que professionalment et sigui profitós on apareguin aquells aspectes més importants.

    ResponElimina
  5. Gràcies Laia per la informació. Sempre va bé tenir-la.
    Et volia demanar per la predisposició del tutor a col.laborar en tot el procès. S'implica? Té un paper actiu?

    ResponElimina
  6. El tutor de la Jeymi coincideix que el el professor de llengua Catalana, i ell va proposar passar fitxes que feien a l'assignatura per treballar-les a l'aula d'acollida. També ens va ajudar elaborar el PI. El seu paper és actiu, però crec que encara podria fer més, ja que en cap moment m'he sol·licitat els treballs que fèiem a l'aula d'acollida.

    ResponElimina
  7. Hola Laia,

    Per què creïs que no t'han sol·licitat els treballs que fèieu a l'aula d'acollida?

    Gràcies.

    ResponElimina